Thursday, 3 September 2015

2/09/2015

Start masuk universiti pendidikan sultan idris . Mula-mula tu rasa okey lagi , hati tak lah rasa sedih sangat , tapi bila 2-3 hari duk sini macam tak tahan . Akhirnya nangis gak . hmm .

Aku takde pun geng sekolah dapat kat sini tu yang cam sedih sikit . Memang aku boleh cari kawan , memang aku kawan ngan org sekeliling tapi bila tengok depa ada geng aku cam ........ sedih aihh . aku sorang jaa kat sini   . Menyendiri . Orang yg ada geng sejak sekolah aku nak menyelit cam ... hmmm...

Allah . Tetiba ayaq mata mengalir . Nak balik!!!  Nak duk ngan umi n abah! rindu kakak.  hmm . First time aku jauh ngan family . Tetiba sebakk sangat-sangat. Tak nak masuk u! 

Kata hati sado , tapi bila pikir punya pikir benda tak patut dipikir tetiba nangis . hmm  . Yeah . Husnuzon . Maybe sekarang tak dapat lagi geng tapi inshaAllah nanti belajar ada . InshaAllah .

Msg mambe , membe cakap nanti kat kelas ada la . Memang mula-mula masuk u camtu . So sabar je . Semua akan merasa .

Allah . baru oke sikit . hmm ..

Baru tahu camna rasa kosong . hahhsha

No comments:

Post a Comment