Monday, 3 August 2015

Bertuah seorang ibu

Bismillahirrahmanirrahim .

Allahu . Baca certain tweet Aiman Banna rasa macam sebak semacam . Nak terkeluar je ayaq mata ni . Haih .

Baru umur 19 dah ada syarikat sendiri , dah ada kereta sendiri , dah ada zaujah . Allah . Terkesima sat bila tahu umur 19 tapi dah ada kehidupan yang serba indah .

Part yang aku baca sampai sebak tu bila dulu ummi Aiman bagitau dia nak pergi umrah tapi takde duit , so sekarang Aiman yang dapat bawak ummi dia pergi umrah . Guna duit hasil titik peluh sendiri . Ni awesome .

Allah . Terharunya .

Moga aku juga dapat jadi macam tu .
Doakan yaa. 😊


No comments:

Post a Comment